2011. augusztus 4.

Júliusi kedvencek

Nagyon gyorsan mennek a napok, nemsokára itt lesz az ősz. Amit személy szerint szeretek, de azért a nyarat jobban. Szóval ezt az 1 hónapot még élvezze ki mindenki, persze ha az időjárás is úgy gondolja.
Nálunk most is esik az eső, egész nap esett, de bízom benne hogy lesz még napsütés. :)
Ebben a hónapban sem vittem túlzásba a sminkelést a nagy meleg miatt, vagy csak valami egyszerű 5 perces sminket dobtam fel, vagy valami erősebbet ha bulizni mentünk.
A legtöbbet ezekért a termékekért nyúltam.



Max Factor Second Skin alapozó
Avon bronzosító gyöngyök
UD Eyeshadow Primer
UD paletta
Essence Holografics krémes szemhéjpúder(01-Gagaletric)
Essence Holografics szemhéjtus(01-Blue Ray)
Avon szájfény


Ebben a hónapban szerettem az élénk színeket a körmeimen.

 Maybelline Colorama Bubblicious
Astor Fash'n Studio Fruit Scent 119


Az illatok terén nem sok változott a múlt hónaphoz képest, hiszen maradtam a frissítő testpermet mellet és egy fincsi eperillatú testápoló követte a mangósat.



Avon Sassy Swirls bogyós gyümölcsök és vanília kellemes illatával
Avon Naturals málnás testpermet
Avon Naturals Eper és guava testápoló

Volt valamelyik a Ti kedvencetek is?

1 megjegyzés: