2011. július 2.

Júniusi kedvencek

Ez a hónap nem telt el olyan hamar, főleg a vizsgák miatt éreztem így. De újra összeválogattam Nektek a kedvenceimet. Lássuk is a csoportképet:




Havi kedvenc arcápolási termék: az arckrémem nem változott a múlt hónaphoz képest, még mindig a Vichyt használom, de annyi változás azért történt, hogy belépett a képbe az Avon Anew Rejuvenate szemkörnyékápolója, mert így 25 évesen talán nem árt elkezdeni :)

Havi kedvenc testápolási termék: egy új illatot fedeztem fel a Nivea tusfürdők között, imádom ezeket a tusfürdőket, fantasztikus illatokban lehet őket beszerezni

Havi kedvenc illat: a parfümről áttértem a mindenki által ismert és szeretett testpermetekre. Igaz nem olyan intenzív az illatuk, de nagyon jó érzés napközben magunkra permetezni. Nálam most az Avon naturals málnás testperme volt a tuti befutó.

Havi kedvenc szemhéjpúder: mivel ez a hónap a vizsgák hónapja volt, így mindig valami kis szolidat dobtam fel , amiben hű társam volt az NYX Runway kollekcióból a Catwalk paletta. Egyaránt tartalmaz matt és fényes színeket is.

Havi kedvenc szájfény/rúzs: még mindig a vizsgáknál maradva a Manhattan 53K rúzsa volt a legtöbbet a számon. Nagyon jó kis rúzs és egyáltalán nem szárítja a számat. Pluszban hozzá jött a Labello Sun, mert a szánkat is védeni kell a káros sugaraktól :)

Havi kedvenc szempillaspirál: én addig nem veszek új spirált még az előző tart, így spirálból szintén maradt a májusi kedvenc a Max Factor False Lash Effect Fusion.
Havi kedvenc arcpirosító: inkább a bronzosítóra esett a választásom, a nyár beköszöntével ahhoz nyúlok szívesebben. Szerintem életem végéig kitart az Avon bronzosító gyöngyei.

Havi kedvenc ecset: nem tudnék most egyet sem kiemelni, mert az összeset imádom és új nem érkezett ebben a hónapban ami felülmúlta volna a többit.
Havi kedvenc ruhadarab: a rövid szoknyák és sortok hónapjai következnek, én is szívesen hordom őket.



Havi kedvenc zene: minden reggel erre ébredtem :)
Havi kedvenc film: 

Havi kedvenc könyv: imádok olvasni és most szerencsére a tankönyvek mellett másra is lesz időm. Júniusban azért sikerült egy könyvet elnyúzni, mégpedig

Havi kedvenc kaja: egyértelműen a grillezett ételeké volt és lesz is a főszerep.



Havi legnagyobb csalódás: talán, hogy mindenki mellett ott kell állni, hogy működjenek a dolgok, mert ha egy kicsit is másfelé nézel, akkor megállnak :S

Linkeljétek be Ti is a ti havi kedvenceiteket, kíváncsi vagyok rájuk és szívesen olvasom az ilyen bejegyzéseket.


4 megjegyzés:

  1. Az avonos testpermeteket én is imádom! :D

    http://sminkmania.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  2. mióta elakarom már olvasni A tetovált lányt :D

    VálaszTörlés
  3. kulturmosoly- anyukám olvasta :D nagyon tetszett neki :D

    VálaszTörlés
  4. avonos testperemtekért én is odavagyok. :) most rendeltem görögdinnyéset :)

    VálaszTörlés