2011. augusztus 22.

Avon online katalógus 2011/12. kampány

Ismét a legújabb Avont hoztam ma Nektek. A katalógus érvényessége augusztus 18-től szeptember 7-ig.
Pár dolgot én is rendeltem belőle, ami már a héten meg is fog érkezni.





A katalógus legnagyobb újdonsága a hajfestékek, én is rászántam magam és kipróbálom az 5.3 közép aranybarnát.

A két termék együttes megvásárlásával jó áron juthatunk hozzá a szempillaspirálhoz és a rúzshoz.



Most lehet a legjobb áron hozzájutni ehhez a szájfényhez, csapjatok le rá :)

Újra hozzá lehet jutni a 8 színű palettákhoz, én nem bántam meg, mert jó minőségű, szép színeket találunk benne.

Szintén újdonság ez a gél állagú szemhéjtus, de szerintem nem lehet nagy különbség a Supershock ceruzákkal szemben.

Szintén újdonság a korrektor paletta, kíváncsi vagyok rá milyen lehet :)






A teljes katalógust ITT tudjátok átlapozni.

Szeretnétek ha beszámolnék arról, hogy milyen lesz a hajfesték, illetve szeretnétek azt hogy ha rendelek az Avonból megmutassam Nektek?



5 megjegyzés:

  1. a korrektor elég gagyesznek látszott élőben, bár nem rajtam próbálták ki egy ilyen avonos napon.

    VálaszTörlés
  2. A 4színű palettákról Te mit gondolsz? Kinéztem egyet, de ahány swatch annyiféle színűnek látszik, és ráadásul még a katalógusban is más a színe a képen :( Lehet keresnem kellene egy Avon pontot, de nem tudom, ilyenek hol vannak... Illetve egyet tudok az egyik auchannál de csak ezért nem megyek ki a város szélére :))) Nem tudod, nincs ilyen avon-pontos lista valahol elérhető?

    VálaszTörlés
  3. Mia: Ezen a linken meg tudod nézni a kontakt pontok listáját, hogy hol vannak az országban. Ezeken a helyeken meg tudod nézni és ki is tudod próbálni a termékeket.
    A kontakt pontok menüben tudsz keresgélni.
    http://www.tanacsadono.hu/

    VálaszTörlés
  4. Egyébként nekem 4db 4es palettám is van és nagyon szeretem. Szép, pigmentált színek :)
    Melyiket szeretnéd megvenni?

    VálaszTörlés
  5. A Pink Sands-t néztem ki, reményeim szerint barackos,mályvás és barnás, és barnásszürkés színek vannak benne de még azért megnézném, mert nem szeretnék több rózsaszín szemhéjpúdert, van már elég :)

    VálaszTörlés