2011. augusztus 3.

Avon online katalógus 2011/11. kampány

A héten vált aktuálissá ez a katalógus és augusztus 17.-éig lesz érvényes. Most is, mint mindig összeszedtem Nektek a legjobb akciókat.


Anew család legújabb termékei. Nagyon szimpatikus termékcsalád, hiszen hidratálásra mindenki bőrének szüksége van, attól  függetlenül, hogy mennyi idős. Én valószínű, hogy az ősz (hideg) beköszöntével fogom kipróbálni.


Nagyon jó áron lehet hozzájutni a barnító-, pirosító gyöngyökhöz, és egy életre elegendő a mennyisége :)

A rúzsok szerelmeseinek is tartogat akciót ez a katalógus.

Aki még nem szerezte be ezeket a tartós sminktermékeket, most még akciósan megteheti.


Klassz kis csomag :) Én mind a 3 terméket nagyon szeretem.

A gyöngyházas szájfény nagyon érdekel, kíváncsi leszek rá majd élőben is hogy hogyan fog szuperálni.

A körmök ápolásáról se feledkezzünk meg.

Ha valamit rendeltünk, akkor ennyiért érdemes lecsapni az arcmaszkokra is.

Imádom az illatát, nyárra kötelező :)

Most érdemes igazán lecsapni ezekre a lakkokra.
A teljes katalógust ITT tudjátok online formában átlapozni.

Tudjátok már, hogy mit fogtok rendelni?

3 megjegyzés:

  1. én nem tudom, de az a csaj, akitől én rendeltem, most adta le a rendelését a hó végén, mert azt mondta, hogy most augusztusban már a következő kampány jön... holnap kapom meg egyébként a dinnyés szettet :D:D:D már annyira várom :D

    VálaszTörlés
  2. rendeltem már a viva pink lakkot :)))

    VálaszTörlés
  3. Húú ezt nekem kár nézni mert mindig annyi pénzt eltudnék szórni :)
    Amúgy nemrég nyitottam egy blogot. ha gondolod nézz be. Én kiraklak.
    http://divatdiva.blogspot.com/

    VálaszTörlés