2012. június 30.

Újdonságok a Sigma-tól

Aki kicsit is jártas a beauty világában, annak nem kell bemutatnom a Sigma-t.
 Két újdonságról hoztam ma hírt nektek. Az egyik, hogy a Sigmax kollekció kibővül júliustól két új taggal, valamint a kollekció eddigi darabjai új külsőt kapnak. Nagyon kíváncsi leszek rájuk, mert ezeket az ecseteket szeretem a legjobban.


Az új tagok pedig:
  Sigmax F88 (Flat Angled Kabuki)



 Sigmax P88 (Precision Flat Angled Kabuki)

Ezen kívül július 23-ától kapható lesz  egy szemöldök ápoló készlet, vagyis az Expert Brow Kit, melynek ára 69 dollár.


Tartalmaz:
  • ollót
  • tükröt
  • csipeszt
  • 3 db sablont a formázáshoz
  • szemöldök igazító préselt porokat
  • kétvégű ecsetet az igazításhoz
  • zselét a formázáshoz
  • hegyezőt
  • kétvégű ceruzákat, melyekből egyik a szemöldök igazításához, másik pedig egy kétvégű highlighter
Mindezt egy strapabíró tokban, így utazáshoz is ideális.


Őszintén szólva egy kicsit sokallom a szemöldök ápoló készlet árát, de ha azt nézzük mi minden van benne, leosztva már nem is olyan borsos az ára. Engem legjobban az F88-as ecset érdekelne, nincs kizárva, hogy meg is fogom rendelni.


Mit gondoltok?

2 megjegyzés:

  1. Engem is az F88 fogott meg legjobban, azt hiszem el is gondolkozom a rendelésen. A szemöldök készlet sem rossz de az ára... horror.

    VálaszTörlés
  2. Még nincs Sigma ecsetem, de már nagyon szeretnék!
    A blogod fantasztikus, még csak most találtam rá és már imádom, fel is iratkoztam! :)
    Ha van kedved, kukkants be!

    http://lifelikevision.blogspot.hu/2012/07/fotd-napi-smink-summer-on-beach.html

    VálaszTörlés