2012. június 28.

L'oreal Kohl Minerals szemceruza

Nagyon sokáig el sem tudtam képzelni, hogy milyen is lehet a por állagú szemceruza, mígnem kipróbáltam. És meg kell, hogy mondjam fantasztikus kis termékről van szó. Úgy tudom, hogy csak a L'oreal-nak van ilyen terméke, de nyugodtan javítsatok ki ha már más cég is gyárt ilyet.







A termék nagyon praktikus csomagolást kapott, hiszen a por alul foglal helyet, míg rajta pedig egy ecset amivel használhatjuk is. Ez több szempontból is nagyon praktikus, hiszen ha elutazunk akkor nem kell külön ecsetet magunkkal hurcolni, illetve én előszeretettel használom a szemöldököm kiigazítására is.



A 05-ös szín tulajdonosa vagyok ami az Iced Chestnut névre hallgat. Igazán szép barna színe van, szívesen  használom a hétköznapokon.


Természetes fényben:

Napsütésben:

Kipróbáltam, hogy mennyit lehet használni egyszeri porba mártással, láthatjátok rengeteg vonalat tudtam húzni.



Teljesen meg vagyok elégedve vele, megfelelően használható szemceruzaként és a szemöldök igazítására is.
Ha megtetszett a termék és meg szeretnéd rendelni, akkor az alábbi linken megteheted:
http://www.szepsegtrend.hu/loreal-kohl-minerals-szemceruza-chesnut-k%C3%89szleten-p-7070.html
Ezen kívül kapható még kék és fekete színben is.

Szoktatok por állagú szemceruzát használni?






A terméket a Szépségtrend webáruház biztosította számomra, de ez nem befolyásolta a véleményemet.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a leírtak alapján, biztosan kipróbálom! :)

    VálaszTörlés
  2. Szimpatikus, bár én ugyanezt megoldom egy sima szemhéjpúderrel és ecsettel :$
    de a színe valami meseszép! :]

    VálaszTörlés
  3. Sose tudtam elképzelni, hogy milyen lehet! :) Tök jó, hogy írtál róla! :)

    VálaszTörlés