2012. június 19.

Avon online katalógus 2012/9. kampány

Nagyon rég volt már, hogy jelentkeztem ezzel az állandó rovattal, de nem igazán fogtak meg az utóbbi időben az Avon katalógusai. A mostanit azonban érdemes átlapozni, mert nagyon jó kis termékeket találhatunk benne.



A nyár elengedhetetlen kelléke a bronzosító. Három közül választhatunk, így mindenki megtalálja az igényeinek megfelelőt. Én a kompakt változattal szemezgetek. A gyöngyös kiszerelés még a régebbi csomagolásból megvan, de azt hiszem életem végéig elég lesz.



Azt hiszem a márka egyik erőssége a rúzsok. Nagyon szeretem mindegyiket. Most is megtalálhatunk az újdonságok között egy újabbat.

A supershock vonal is újított, méghozzá a szájfények terén. Nekem a Melon Madness árnyalat van meg, nyárra tökéletes. Egyébként én a zselés ceruzáját és a szempillaspirálját is nagyon szeretem.

A négyes szemhéjpúderek kínálata is nőtt két színnel, egy lilás és egy zöldes árnyalattal. Igazából egyik sem az én színvilágom, de a zöldesre azért kíváncsi lennék.

A katalógus igen csak kihagyhatatlan ajánlata most a szájfényekre és a lakkokra vonatkozik. Aki eddig gondolkozott rajtuk most ajánlanám figyelmébe. Az akció a két oldalpárra vonatkozik és kombinálható.



Szemceruzákra is most érdemes lecsapni.



A teljes katalógust IDE kattintva nézegethetitek meg.

Meghoztam a kedvetek valamihez? :)

1 megjegyzés:

  1. Még az előző katalógusból rendeltem meg az Avon Sun Napbarnított bőrszínt élénkítő olajsprayt, azóta tesztelem. Nagyon megvagyok vele elégedve és ha jól láttam az aktuális katalógusban szintén akciós! :)

    VálaszTörlés