2012. június 12.

Too Faced Natural Flirt Collection

Már régóta birtokosa vagyok ennek a szettnek, de sajnos eddig nem tudtam írni róla, mert a bronzosító törötten érkezett és ki szerettem volna cseréltetni mielőtt véleményt formálok.
 A szájfényen és a szemhéjpúderen kívül a bronzosító volt teljes méretben a csomagban és igazából miatta rendeltem meg a szettet. Mini  méretben pedig a szempillaspirál, szemhéjalapozó és az ecset található a dobozban. És járt hozzá még egy neszeszer is.

Szerencsére kicserélték a bronzosítót, egyedül csak egy képet kellett nekik küldenem a törött darabról. Ezek után már küldték is a cserét, de sajnos az e-mail váltás és a küldés között is eltelt vagy 1 hónap. Na de sebaj, itt van és ez a lényeg.

Eddig csak egy szemhéjalapozóm volt ettől a márkától, de erre a bronzosítóra már a megjelenése óta fájt a fogam.













 A szemhéjpúdernek igazán különleges színe van. A mintát a csomagban lévő arany fényű alappal készítettem, így is látható mennyire intenzív. A szájfény egy hétköznapi szín azzal a kis extrával, hogy bizsergeti az ajkakat. Ezen tulajdonságát nem igazán szeretem, de a színe kárpótol.


Az ecset egy aprócska ecset. Kicsit meglepődtem, hogy mennyire pici.



Picit nagyobb mint egy ceruza elem
A kedvencem pedig az egész szettből a bronzosító. Egyszerűen imádom. Igazi nyári darab. A csomagban ilyen angyalkás tetejű volt, nagyon aranyos.


 Láthatjátok mennyire volt eltörve. Nagyon csalódott voltam.
De szerencsére kicserélték.




Pink Leopard Bronzer


színek egyesével:arany/rózsaszín/bronz majd az összes egy húzással és eldolgozva

A töröttet is megjavítottam egy kis alkohol segítségével. Nem olyan szép, de egész használható.


A neszeszer nem lett a szívem csücske, nem tetszik benne, hogy olyan műanyag a borítása. De az oldalán lévő masni nagyon cuki.


A szempillaspirált nem bontottam még meg, mert van amit használok és addig nem akartam.

A szettet Beautybay-ről rendeltem, akkor kicsit több volt mint 30 dollár és a dollár árfolyama is kedvezőbb volt.
Ha egyesével rendelném meg a termékeket, akkor az áruk így alakulna:
Szemhéjpúder 24.30 dollár
Szájfény 22.70 dollár
Bronzosító 35.70 dollár  Már a bronzosító árából kijött a szett.





Összességében nagyon elégedett vagyok ezzel a szettel és a márkával is. Azt hiszem nem ez volt az utolsó Too Faced rendelésem.

Nektek van Too Faced terméketek? Elégedettek vagytok vele? Mit szóltok ehhez a kollekcióhoz?

4 megjegyzés:

  1. .hogy torhetetett ennyire nagyon ossze a bronzosito?..mert ha leesik, akkor max par reszre torik, de ilyen aprora..hm...

    VálaszTörlés
  2. Bar: Ez az amit én sem tudok a mai napig, ráadásul a szemhéjpúder érintetlen volt. Pedig annak is így kellett volna kinéznie. Egyébként szerintem kb. rajta kellett volna ugrálni, hogy ennyire eltörjön. :S

    VálaszTörlés
  3. Jaj az ecset de cuki:) A bronzosító meg szettben van meg nekem, szeretem én is.

    VálaszTörlés
  4. Még mindig a bronzosító a kedvencem *-* . Durva , hogy tudott így széttörni :O és szerintem a neszesszer is cuki:)

    VálaszTörlés