2012. június 25.

Mini Müller haul

Ma betévedtem a közelünkben lévő Müllerbe, hogy hajfestéket vegyek. Természetesen kicsit körülnéztem smink fronton is, mert már iszonyat régóta keresek jó drogériás matt szemhéjpúdert, de eddig sajnos sikertelenül.
Ehelyett jött velem haza 2db Catrice szemhéjpúder 340 Nude Did It Again!, és a már mindenki számára ismert 410 C'mon Chameleon!, valamint mivel 25% kedvezmény van minden NYC termékre, így úgy gondoltam kipróbálom a szempilla göndörítőjét.


A Catrice pultot bújva megnéztem a legújabb limitált kiadást a Cruise Couture-t, de nem igazán fogott meg most belőle semmi.


Tudnátok ajánlani jó matt szemhéjpúdert? Nem csak drogériás viszonylatokban is jöhetnek tippek.


1 megjegyzés:

  1. Nekem matt színek közül most nagyon tetszik Sleek Ultra mette Darks palettája, ha szereted a benne lévő árnyalatokat, neked is tetszene szerintem! 2500 Ft/12 szín, egyáltalán nem vészes.

    A C'mon chameleon nagy kedvencem nekem is. :)

    VálaszTörlés