2012. június 24.

FdS Sun Ray bronzosító

Nyáron előkerülnek a bronzosítók a fiókokból, nálam sincsen ez másképp. Ilyenkor kicsit háttérbe szorítóm a pirosítóim.

Imádom őket, mert szépen ki lehet vele emelni a lebarnult bőrt az arcon és a testen egyaránt. Most a jelenlegi kedvencemet mutatnám be Nektek.





 Sajnos a napocskába még fotózás előtt belemásztam, bocsánat érte.
A kivitele nagyon tetszik, szerintem iszonyat jól néz ki ez a napocska rajta. Annyi a funkciója, hogy a bronzosítónak a csillámos részét adja. Egyébként a termék matt és emiatt vált a kedvencemmé. Eddig csak csillámosak voltak, és már régóta kerestem matt változatot belőle.




A termék 33gramm, így bátran használhatjuk a testünkre is, mert ez a hatalmas mennyiség irtó sokáig elég lesz.


Az összetevőket is lefotóztam, mert sokatoknak fontos lehet.
 Aki egyáltalán nem szereti a csillámos részét,  felhasználhatja azt simán szemhéjra is. Én is kipróbáltam már így is, és tökéletesen megállja a helyét szemhéjpúderként is.

A mintákat természetes fényben készítettem alap nélkül.
összedolgozva                           matt rész                                        csillámos rész

összedolgozva                                 matt rész                                                  csillámos rész
 Napsütésben:
összedolgozva                                                    matt rész                                                           csillámos rész
Az ára jelenleg 3.490 Ft ami egy ekkora termékért szerintem nem sok. De akcióban kifogva kedvezőbben is megvásárolhatjuk.
Akinek megtetszett IDE kattintva megvásárolhatja és megnézheti a többi terméket is.

Szoktatok bronzosítót használni? Nektek mi a kedvencetek?


1 megjegyzés:

  1. Szép színe van :)
    És mekkora! 33 g, ez minimum 3 évig kitart ha arc-nyak-delotázs-vállakra is használod :)

    VálaszTörlés