2014. február 18.

Yankee Candle Midnight Oasis

Szerintem már mindenki értesült róla, hogy a Yankee Candle gyertyák hivatalos viszonteladója az Illatgyertya.hu webáruház, illetve akik Budapesten laknak a Dohány u. 92 szám alatt megcsodálhatják ezeket a csodálatos illatú gyertyákat, illatosítókat.

Már többször rendeltem az oldalról, és nagyon meg vagyok elégedve a termékek minőségével, de legjobban talán a tartokat kedvelem, azoknak van szerintem a legintenzívebb illatuk.

Ma a tavaszi illatok közül mutatnám meg nektek az egyiket, méghozzá a Midnight Oasis-t. 


Ugyanis volt olyan szerencsém, hogy a Facebook oldalukon indított játékukon megnyerhettem az általam választott nagy üveggyertyát.
Nagyon boldog voltam, hiszen már régóta szemezgettem a nagy gyertyákkal, de az áruk eddig mindig visszatartott.


 A kicsomagolás után jött a WOW érzés, mert ez a gyertya valami hatalmas. Jó, tudom, hogy nagy üveggyertyáról beszélünk és a honlapon is fent van a mérete (107mmx168mm) és a súlya (623gramm), de élőben sokkal nagyobbnak tűnik. 



Az illata nagyon kellemes, tavaszias illat, citrusos beütéssel. Ami a legjobb, hogy ennek is van olyan intenzív illata, mint a tartoknak, hiszen fél óra égetés után az illat belengte az egész házat. Ezek után mindenképpen figyelni fogom az akciókat az üveggyertyákra, mert az illata mellett dekorációnak sem utolsó. Nagyon jól feldobja a nappalit, és ha egyszer elfogy, akkor tuti, hogy az üres üvegcsét is újrahasznosítom, mondjuk színes kavicsokkal, száraz virágokkal, kagylókkal és még számtalan ötletem van.  



Nagyon szép minőségi darab, igényes kidolgozással. Valóban az otthonunk dísze lehet bármely darabot is választjuk.

Ti ismeritek/szeretitek a márkát? Szoktatok az oldalról rendelni?




1 megjegyzés:

  1. Ezt az illatot még nem próbáltam, de már rengeteg dolgot rendeltem tőlük, ajándékba és a magam részére is. Most lecsaptam néhány nagy gyertyára a kiárusítások keretében, mert így igazán megérik az árukat :-)

    VálaszTörlés