2014. február 6.

La Roche-Posay Cicaplast Levres

Már nagyon sok ajakápolót kipróbáltam, többek között ezeket a márkákat: Bebe, Labello, Blistex, Carmex, L'occitane. Ezek közül legjobban a L'occitane ajakápolóját szerettem mindaddig amíg be nem köszöntöttek a minuszok. Ebben a hidegben pedig mindegyik szépen elvérzett, mert hiába kentem és kentem, az ajkaim cserepesek maradtak. Ekkor körülnéztem egy kicsit és mivel a La Roche-Posay termékei az arcápolásomban maximálisan beváltak, mert újra és újra vásárolom őket, úgy gondoltam, hogy kipróbálom az ajakápolóját is. 



Az ápoló fehér papírdobozban van, rajta a márkától megszokott kék-fekete betűs design. Viszont nem a  megszokott tekerős módon használható, hanem ferdén vágott kinyomós csőrű. Színe fehér, de felkenve színtelen.







Már hetek óta használom, a napi rutinom részeként. Először többször kentem fel, mert rendbe kellett hoznia a száraz részeket, de utána már napi 1x-2x is elég volt. Nagyon kellemes viselet és evés, ivás után is érzem, hogy hidratál, hosszan tartó hatása van. Igazi jolly joker a hideg időben.
Nagyon megszerettem és tuti, hogy újra fogom vásárolni, mert nagyon szépen helyrehozta a cserepes ajkaimat, amik most már puhák és maximálisan hidratáltak. Ha Ti is hasonló cipőben jártok, bátran ajánlom, mert tényleg nagyon hatásos és az árát tekintve sem vészes, mert a 7,5 ml 1000 Ft körül mozog.




6 megjegyzés:

  1. Tetszik ez az ajakápoló, mostanában szerencsére nincs szükségem ajakápolóra, de ha kellene ez venném meg a bejegyzésed miatt, árban is megfelelő, megjegyeztem a nevét :)
    Érdekes nálam régebben a Labello nem használt semmit, sőt mintha a használata után rosszabb lett volna az ajkak állapota.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsés vagy, hogy nincs szükséged ajakápolóra! :) Nálam jelenleg ez a No.1 :)

      Törlés
  2. Én jelenleg Labellot használok, de ha elfogy, átváltok valami természetesebbre. Meggyőző a teszt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Nálam a Labello sajnos nem vált be, főleg a hidegebb időkben, de ezt jelenleg nem cserélném le semmire, mert ár-érték arányban fantasztikus! :)

      Törlés
  3. No, akkor ma megyek gyógyszertárba, és beszerzem. Köszi a tesztet :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem Neked is ugyanennyire beválik majd! :)

      Törlés