2014. március 9.

Olcsó ruhadarabok online

Bár eddig nem igazán szoktak nálam divattal foglalkozó bejegyzések lenni, de mivel én is szívesen olvasok máshol ilyen jellegű dolgokról, legyen az outfit, vagy zsákmányolós bejegyzés, gondolom nem bánjátok, ha a blogom ebbe az irányba is nyitni fog.
Én személy szerint nem veszem szentírásnak azt, hogy éppen mi a divat, hanem próbálom a ruhatáramba beilleszteni és kombinálni azokat a darabokat amelyek tetszenek.

Ma egy weboldalt mutatnék meg Nektek, ahol nagyon jó darabokat szerezhetünk be, és úgy gondolom hogy jó áron vannak a ruhák. 

http://www.koees.com/


Szedtem össze néhány tavaszváró darabot, ami az én szívemet is megdobogtatta. Ha a képre kattintatok, az elvisz az oldalra.

 Legyen szó őszről vagy tavaszról, nálam iszonyat nagy favorit a (mű)bőr kabát:

Casual round neck zipper padded leather coat WWT0443
$29.84

Street fashion long sleeve zipper leather coat WWT0413
$24.46  
Long sleeve lapel zipper PU leather jacket WWT0482
$25.36
A különlegesebb szoknyákat is nagyon szeretem, a csipkés dolgoknak pedig egyszerű nem tudok ellenállni:

Sexy constrast leather banding small skinny skirt WQZ10555
$13.20

Lace embroidered skirts 9077
$18.18

Felsők terén is imádom a csipkét:

undefined
$14.51
Chiffon cape hit color stitching T shirt
$10.68

Lace constrast chiffon sleeveless long blouse 9818
$14.51

Black constrast white chiffon pocket blouse WCS9981
$14.51


Szoktatok online ruhákat rendelni? Mik a kedvenc oldalaitok?
 Milyen darabokat szereztek be idén tavasszal?







 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése