2014. január 29.

Eucerin Dermopurifyer mélytisztító arcradír

Mivel az arcradíromat valamiért már nem szereti a bőröm, elkezdett nagyon száradni és húzódni, pedig már a 4. tubussal használtam el belőle, így úgy gondoltam, hogy keresek egy újabbat. Nagyon sok márkát megnéztem, de arra gondoltam, hogy jelen körülmények miatt valami extrábbat szeretnék, és végülis így esett a választásom az Eucerinre.



Azon túl, hogy jelen esetben száraz a bőröm radírozás után, még mindig a problémás bőrűek táborát erősítem, így ebben nem akartam váltani.



Nézzük is, hogy mit írnak róla:
"Mélyen tisztítja és finomítja a pórusokat, anélkül, hogy túlságosan kiszárítaná azokat. Kellőképpen kíméletes ahhoz, hogy naponta használni lehessen.
 

Jellemzők:

  • Kímélő hatású, pórusfinomító mikrorészecskék
  • 1% tejsavszemcsék
  • Szappanmentes
  • Olajmentes"
Összetevők:
Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Decyl Glucoside, Sodium Myreth Sulfate, Polyethylene, Lactic Acid, Hydroxypropyl Starch Phosphate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Polyquaternium-10, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Mannitol, Microcrystalline Cellulose, PEG-90 Glyceryl Isostearate, Laureth-2, Benzophenone-4, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, CI 77289.


 És amit én tapasztaltam:
Nagyon kevés elég belőle. Sűrű, már már krémes termék amiben apró szemcsék segítik a radírozást. Nem túl sok szemcse található benne és a szemcsék nem olyan durvák, de mégis kellemesen radíroznak, ennek köszönhetően tényleg lehet minden nap is használni. Nagyon jól habzik. Szépen tisztítja az arcot és a pórusokat is minimalizálja. Nincsen semmiféle zsíros utóérzet.
Az egyetlen dolog ami nem tetszik benne annyira az az illata. A tubust szaglászva egész kellemes, de használat közben számomra kicsit férfias illat jön elő belőle.
Az esti arcápolásom részét képezi, mert így tuti, hogy mindenféle szennyeződést eltávolít, amit esetleg a sminklemosó nem tudott.

Bár a terméken feltüntették, hogy a jobb és gyorsabb hatás érdekében ajánlják, hogy a többi Dermopurifyer arcápolótermékkel együtt használjuk, én jelen esetben csak a radírommal nem voltam megelégedve, mert a többi termékem nagyon szépen teszi a dolgát, amikről hamarosan írok is nektek.




 A termék 100ml-es. Az ára 2500-3000 Ft között mozog. Megvásárolható a  patikákban, de már webshopokból is rendelhető, és ahogy megfigyeltem ott jobb áron juthatunk hozzá, így én is inkább megrendeltem pár dolog társaságában.

Nektek melyik arcradír vált be?

2 megjegyzés:

  1. Lush Angels on Bare Skin - nincs benne se parabén, se színezék, se parfüm (cserébe maximum 2 hónapig áll el, de teljesen szintetikus cucc mentes...) nagyon szereti a száraz bőröm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hangzik rosszul :) Lehet, hogy legközelebb én is körül nézek a Lushnál, talán találok valami jót a zsíros bőrömre.

      Törlés