2012. augusztus 21.

Avon Glimmerstick chromes eye liner- Night star


Nagyon szeretem az Avonos szemceruzákat, eddig mindegyik fajtájával meg voltam elégedve. Főleg a Supershockból rendelkezem több színből is. Ma egy újdonságnak számító, szintén avonos szemceruzát mutatnék meg nektek, gyönyörű kék színben, talán Ti is kedvet kaptok hozzá és megrendelitek.


A csomagolása a szokásos, nem is időznék nála, mert én általában egyből ki is szoktam hajítani a kukába ezeket a papírdobozokat.



A ceruza jó tulajdonsága, hogy önhegyezős, így nem kell a farigcsálással szenvedni.



A színe nagyon szép, még nem találkoztam hasonlóval.



Ezen kívül még 5 színben kapható, és a mostani katalógusban 719 Ft-ért juthatunk hozzá.
Ti is szeretitek ezeket a ceruzákat? Mit gondoltok, megrendelitek ezt a színt?


2 megjegyzés:

  1. Nekem is van pár Avonos szemceruzám, és én is meg vagyok elégedve velük! :)
    De leginkább csak csavarósom van, mert utálom a hegyezősöket, mindig szenvedni kell vele, így csak csavaróst használok! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is ugyan ilyen szemceruzám van és imádom, szép, tartós és a csillámok se potyognak le róla. :)

    VálaszTörlés