2011. július 19.

Nyerj egy Sleek Divine Original palettát-Lezárva

 Szeretném meghálálni Nektek, hogy ennyien olvastok időről időre. Hálám jeléül egy szerencsés nyertes megnyerheti és sminkelheti magát egy Sleek Divine Original palettával. :)



Ez a nyereményjáték most nem itt a blogon, hanem a FB oldalamon fog futni. Megkérek mindenkit, hogy ott jelentkezzen.
Nincs más dolgotok, mint like-olni az oldalam és hozzászólni a nyeremény képéhez.
A játék időtartama Tőletek függ majd, oly módon, hogy mikor fogjuk elérni a 250 követőt a FB-on. Amint meglesz, lezárom a játékot és másnap kihirdetem a nyertest. Szóval akkor induljon a játék most! (2011.07.19.)

Plusz esélyek természetesen szerezhetőek, mégpedig:
+1 esélyt kap minden régi blogolvasóm aki jelentkezik a játékra (kérlek a hozzászóláshoz írd le, hogy milyen néven követsz a blogon)-régi olvasómnak az számít aki eddig követett nyilvánosan 
+1 esélyt kap minden eddigi követőm a FB oldalamon (ezt feljegyeztem)
+1 esély szerezhető, ha megosztod a játékom képpel és visszamutató linkel a blogodon bejegyzés formájában
+1 esélyt jelent ha megosztod a játékom képpel és visszamutató linkkel az oldalsávban is 
+1 esélyt jelent ha megosztod a játékom a FB oldaladon

Kérlek Titeket, ha valamelyik plusz eséllyel éltek, akkor jelezzétek a kép hozzászólásakor, hogy ellenőrizni tudjam.

Valamint a 150. lájkolomnak egy kis aprósággal is kedveskedek majd, ő ajándékba fogja kapni az Essence fekete repedezős lakkját.

Valamint a 200/210/220/230/240. lájkolom is  nyer egy kis apróságot, ami még maradjon titokban. :)

Remélem tetszik Nektek ez a kis rendhagyó nyereményjáték.

Sok szerencsét lányok :)

18 megjegyzés:

  1. Szia!
    Süviandi néven követlek a blogon (régi).
    FB Süveges-Győrfi Andrea, játék megosztva.
    Oldalsávba kitettem: csillogosulyzok.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. szia!
    m.bunny néven követlek( régi)
    kiraktalak oldalsávba és bejegyzés is

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    150. lájkolód vagyok Facebook-on. E-mail címed nem találtam, bocsi hogy ide írtam. :)

    VálaszTörlés
  4. sajnos még csak most találtam rá a blogodra, de nagyon szuper! én pedig a 250. követőd vagyok itt a blogon :D (csak gondoltam leírom) :)

    VálaszTörlés
  5. sziaa
    b.nikolett néven követlek :)

    VálaszTörlés
  6. jó kis nyereményjáték :))

    http://sminkmania.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. Szija

    hajnoca3 néven köveltek
    Facebook - on Horváth Hajnalka
    Megosztottam a játékod Facebook - on

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Nicica néven követlek. ( újabb követőd vagyok )
    Facebook: Szarka Nikoletta
    A nyereményjáték képét kitettem a blogom oldalsávjába: http://nicicaa.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  11. Szio!
    Nikolett néven követlek
    Face: Wittner Nikolett
    :)

    VálaszTörlés
  12. Szia,
    beautiful.lie neven követlek (régi).

    VálaszTörlés
  13. szia!:)

    Dija néven követlek már régóta!:) +1 esély:D

    VálaszTörlés
  14. Szia!

    Köszi a lehetőséget, nagyon jól kitaláltad ezt a játékot, és a meglepiket! :)
    Régi követőd vagyok (eleinte Kriszti), pár hete már Sunny néven, Kitettem az oldalsávba a játékot a blogomon!

    http://masnisfiok.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  15. Szia!

    Jucc néven követlek, Facebookon B.e.r.g J.u.d.i.t, természetesen pontok nélkül :)
    Facebookon megosztottam a nyereményjátékod :)

    VálaszTörlés
  16. szia! nagyon tetszik a nyereményjátékod koncepciója, meg ez a zsákbamacskás dolog:D blogodon csipkebogyó néven követlek. facebookon pedig farsang barbaraként szerepelek. facebookon megosztottam a játékod:)

    VálaszTörlés
  17. Szióka!

    A Blogodon Adrienn néven követlek, a facebookon Gáll Adriennként. A Játékodat megosztottam a facebokoon. :)


    További Szép Napot! :)

    VálaszTörlés
  18. szia, ha még nem késő aneett néven követlek itt a blogon:)
    És facen Anetta Szabó néven lájkoltalak:)
    Csodaszép ez a paletta!!*-*

    VálaszTörlés