2011. július 11.

Anew lifting eyeshadow Luminescence-teszt

A nyári meleg napokon szívesebben használok krémes szemhéjpúdert, mert valahogy tartósabbnak találom. Igazából nem is szoktam magam nagyon sminkelni, mert nincs is annál szörnyűbb látvány, mint amikor lefolyik valakiről a smink.
Amióta pedig dolgozom, inkább még pihenek reggelente 10 percet, így lemondva a teljes sminkelési procedúráról. :)


Ez nem egy új darab az Avon kínálatából, de az akciós szórólapokon be tudjátok szerezni, ha valakinek elnyeri majd a tetszését. Több színben is elérhető, én a Luminescence árnyalatot rendeltem meg még anno.




Ez a szín egy szép, visszafogott rózsaszín. Bár ha az üvegét nézitek, ott fehérnek tűnik, és ahogy a fény ráesik ott látszik csak rózsaszínnek. De használatkor egyáltalán nem fehér.
Kétféleképpen szoktam használni, vagy csak a belső szemzúgba viszem fel, vagy a teljes szemhéjamra.

A használata nem igényel különösebb eszközt, pár pöttyöt teszek a szemhéjamra és az egyik ujjammal oszlatom el. A saját ecsete sajnos erre a célra használhatatlan, mert rengeteg mennyiséget vesz fel, és nagyon "pacsmagos" lesz a sminkünk.
Hamar szárad, így nagyon gyorsan össze lehet vele dobni egy hétköznapi sminket.



Kipróbáltam önmagában is, hogy nem használtam alá szemhéjalapozót, de nekem úgy egyáltalán nem vállt be. Elég hosszú időn keresztül összeragadt a szemhéjam, pedig a felvitel után megvártam míg megszárad, és amikor megszűnt a ragadás, az azért volt, mert összegyűlt a szemem apró ráncaiba a festék.
És pont emiatt nem tudom használni alapként sem, mert ha teszek rá valamilyen színt, akkor össze ugyan nem ragad a szemhéjam, de hamar összegyűlik a ráncokban.
Nekem csak szemhéjalapozóval vállt be, de azzal tökéletes működik.

Meg kell még említeni, hogy az Anew termékek ránctalanító hatással rendelkeznek, de én ezt nem vettem észre, és nem is emiatt vettem meg. :)

Ti szeretitek a krémes szemhéjfestéket? Hogy vagytok velük?


Az összes megjelenítése

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése