2011. július 21.

NOTD-Essence

Már nagyon vártam, hogy hozzánk is elérjen az Essence legújabb trendkiadása a You Rock. És végre eljött a nap, ugyanis kedden kipakolták a szépségeket. Még szerencsére tele volt a display, így válogathattam kedvemre.
Két körömlakkra, a 04-Let Me Pink-et és a 05-Kings Of Mintsre esett a választásom ,és a szemhéjpúder alapozóra is kíváncsi voltam, így jött velem ő is.


Az első áldozatom a 04-Let Me Pink körömlakk volt. Nagyon aranyos üvegcsében van. Az űrtartalma 7ml, ami szerintem teljesen elég. Nálam egy 10-12ml-es körömlakk több év alatt sem fogy el.
Az ecsetet könnyű fogni a szögletes forma ellenére is. A lakk szépen terül és az állaga is megfelelő. Ami külön tetszik benne, hogy extra gyorsan száradt, így a manikűrözési folyamat nem tartott fél óráig sem.

04-Let Me In Pink


 A körmeimre egy rétegben vittem fel a lakkot, és nagyon szépen lefedte így is és a színe is elég intenzív.
 Az ára, ha jól emlékszem 350Ft. Nagyon eltalálták ezt a lakkot, csillagos 5-ös :)

Ti mit zsákmányoltatok ebből a trendkiadásból?

4 megjegyzés: