2011. július 16.

Napi smink-munkához

Nem tudom, hogy Ti hogy vagytok vele, de amióta ilyen elviselhetetlen meleg van, azóta nem igazán viszem túlzásba a sminkelést. Ez persze annak is betudható, hogy inkább lustálkodok még 5 percet mielőtt felkelnék.

Ma a legtöbbször használt munkai sminkemet szeretném megmutatni Nektek. Pár perc alatt össze lehet dobni, mégis mutatós. Tegnap viseltem ezt az összeállítást.


csak utólag vettem észre, hogy belelóg a hajam és sajnos látszik, hogy keveset alszom :(
A használt termékek pedig:

Arc:
Müller CadeaVera saját márkás korrektora a bőrhibák eltüntetésére
Maybelline Pure Powder (natural beige)
Avon bronzosító gyöngyök

Szem:
Avon Smooth Mineral (exquisite)  az egész szemhéjra
Avon Arabian Glow szemceruza a belső szemzúgba és az alsó szempillákhoz
Essence Holografics (blue ray) tus
Max Factor False Lash Effect Fusion szempillaspirál

Száj:
Avon ajakrúzs (never so nude)

A tus és a szemhéjpúder színét szoktam variálgatni ha ezt a sminket készítem el. Nektek hogy tetszik?

Ti milyen sminket dobtok össze munkába/hétköznapokon?

5 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik. :) Egyszerű és szolid, mégse unalmas. Szerintem jó. ^^

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik nekem is :)
    Én reggelente általában barnás szemhéjpúdert szoktam felrakni ( van pár árnyalatom, mindig mást ) spirált, szájfényt, vagy van egy halvány csillogós rózsaszín bourjois szemhéjpúderem (ezt a szemöldökömig szoktam) és ezt is spirállal szájfénnyel párosítom :) Nem szoktam hivalkodóan sminkelni mikor melózok :)

    VálaszTörlés
  3. jól áll neked ez a smink! A rúzs színe pedig nagyon bejön! Mostanában a rúzsokra vagyok rákattanva :D

    VálaszTörlés
  4. Tökéletes, nekem mostanában ennyire sem futja, na nem mintha időm ne lenne rá, csak ömlik rólam a víz... :D

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm csajok, aranyosak vagytok :)

    VálaszTörlés