2014. június 24.

Max Factor Colour Elixir szájfény-Delightful Pink

Nekem is, mint sok másik bloggernek lehetőségem nyílt kipróbálni a Max Factor legújabb szájfényét a Colour Elixirt. 
A(z) Lipgloss_fb.jpg megjelenítése


"Magas fényű trendi szájfény, mely szuper csillogó ajkakat kölcsönöz egy balzsam kényeztető érzésével."


A csomagolása nagyon tetszik, igazán minőségi hatást kelt az arany szín és a szögletes kialakítás. A szájfény applikátoros kialakítást kapott, mely könnyebbé teszi a használatát. Számomra az a mennyiség amit felvesz bőven elég.





Az illata nagyon kellemes, édeskés, de nem émelyítően, vaniliára emlékeztet. 

Én egy nagyon kellemes színt választottam, ami tökéletes a hétköznapokra.  Nagyon kellemes rózsaszín lilás beütéssel, apró csillámokkal. Felkenve csak egy nagyon minimális szín látszik, inkább a csillogás ami megmarad. 

A szájon nagyon kellemes érzés, nem szárít és számomra a hidratálása is megfelelő a nyári hónapokban. Evés-ivás nélkül 1-2 órán át fennmarad az ajkakon, majd beszívódik.Egy próbát mindenképpen megér, annak akik a természetes hatást kedvelik bátran ajánlom ezt a színt.

Megvásárolható májustól a Max Factor állvánnyal rendelkező DM és Müller üzletekben 2.999 Ft-os áron.

Ti találkoztatok már ezzel a szájfénnyel? Kipróbáltátok? 

1 megjegyzés:

  1. Én a Captivating Ruby árnyalatban imádom, szerintem a legjobb szájfény, amit valaha próbáltam.

    VálaszTörlés