2014. június 12.

Hansaplast Intense Help

Az elmúlt hetek időjárása teljesen nyáriasra fordult, így nem csak a lenge felsők és sortok kerültek elő a szekrényekből, de velük együtt a papucsok és saruk ideje is eljött. Természetesen csak szép, ápolt lábakon mutatnak jól, amelyeken nincsen csúnya bőrkeményedés. Ez ellen szeretnék nektek egy jó kis terméket bemutatni, amit már tavasz óta használok és olyannyira bevált, hogy újra is vásároltam.

 A termék nem más, mint a Hansaplast -mely márkát már mindenki jól ismeri a sebtapaszairól- Intense Help Bőrkeményedés elleni krém 20% Ureával.



"Különösen hatékony összetételének köszönhetően segít simává varázsolni a bőrt.Ez a rendkívül igénybevett és száraz lábhoz kifejlesztett krém 20 százalékos urea tartalmával és Aquaporin technológiájának köszönhetően hatékonyan száll szembe a bőrkeményedéssel, és mélyen hidratálja a bőrt a lábfejeken, a sarokrészen és a talpakon. Emellett a termék nedvességmegkötő hatású is, így hosszú távú hidratáltságot biztosít."


A használatát úgy kezdtem el, hogy vettem egy jó kis forró fürdőt, melyben nagyon jól felázott a lábam, ezután egy sima Avonos lábradírral leradíroztam, majd hogy tényleg el tudja távolítani a felázott száraz részeket, átreszeltem egy habkővel is ami szintén nem egy drága dolog.Ezután bekentem a lábam a krémmel, ami nagyon hamar felszívódott. Meglepően kellemes az illata, ami elég sokáig meg is marad. Tehát mindenképpen javaslom, hogy egy kicsit segítsünk elő a krémnek és "készítsük elő" a lábunkat, mert így sokkal előbb fog hatni.


 Szerintem a legcélszerűbb este, lefekvés előtt használni, mert reggelre tuti hogy selymes lábakkal -sarkakkal- ébredünk majd. Körülbelül 1 hét rendszeres használat után vált ténylegesen simává a sarkam, ami azóta sem változott. Nagyon örülök, hogy kipróbálhattam ezt a krémet, mert végre tényleg találtam egy olyat ami bevált.
Bármelyik drogériában beszerezhető 1.595 Ft-os áron.

Ti mit használtok a lábaitok ápolására? Esetleg inkább pedikűrösre bízzátok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése