2014. március 12.

Megérkezett a MEXX Summer Limited Edition

Nem tudom, Ti mennyire emlékeztek a Mexx-Mexx Woman nevű illatára. Én személy szerint még mindig nagyon szeretem ezt az illatot, a nyár jut róla eszembe. De ugyanennyire szerettem a High Fly nevű illatot is, vagy a nem is olyan rég megjelent Energizing Woman-t. Elmondható tehát, hogy én egy Mexx fan vagyok, ami az illatokat illeti.

Jó hír tehát a Mexx rajongóinak (és nekem is), hiszen új illattal rukkoltak elő, és nem csak ránk, de a férfiakra is gondoltak.

A harmonikus női illatban a zamatos nyári gyümölcsök keverednek a friss virágokkal. A fejjegyben megtalálható az ananászlevél és körte, a szívjegyben a magnólia, frézia és a sárga mirabella szilva, az alapjegyben pedig a pézsma és a szantálfa.

A(z) Mexx_Summer_Woman.JPG megjelenítése 
 A különleges férfi illatot a csípős paprika és zöldalma szikrázó kombinációja teszi felejthetetlenné. A paprikán kívül a fejjegyben kardamom található, a szívjegyben az alma mellett a cédrusfa domináns, az alapjegyben pedig a pacsulit és a borostyánt érezhetjük.
A(z) Mexx_Summer_Man.JPG megjelenítése 
  
Ti mit gondoltok a Mexx illatairól? Ti is szeretitek őket?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése