2013. július 21.

Veet Wax Strips hideggyanta csíkok


A szőrtelenítés terén mindig is a tovább tartó simaságot preferáltam, így minden létező eszközt kipróbáltam már drogériás viszonylatban ennek érdekében. Számomra a gyantázás az a forma aminek az eredményessége teljesen meggyőzött. Vásároltam is itthonra gyantázó készüléket, de vannak olyan helyzetek amikor sürgős szőrtelenítésre szorulunk, én ilyenkor sem a borotva, hanem a kész hideggyanta csíkok után nyúlok. Régóta bevált  módszer ez nálam, és töretlenül működik.


Már nagyon sok márkát kipróbáltam, kezdve az olcsóbbakkal, hiszen akkor még úgy gondoltam, hogy gyanta és gyanta között nem lehet olyan nagy a különbség, ez így igaz, de nem a hideggyanta csíkok esetében. Ami már évek óta nagy kedvencem és mindig újra vásárolom az a Veet hideggyantája, ez vált be nálam a legjobban, mert egyáltalán nem mindegy pl. a papír minősége, vagy az összetevők sem, mert már jártam úgy, hogy lerántás közben szétszakadt a gyantacsík és nyakig gyantásan és szőrösen maradtam, vagy másik esetben tiszta kiütés lettem.
Általában ha éppen kifogok egy akciót, akkor 1-2 dobozzal hozok haza belőle, és így mindig kéznél van. Az ára akcióban 1000 forint környékén mozog.

Na de nézzük is meg részletesebben, hogy mit tartalmaz és hogy miért is szeretem ennyire.

A csomagolása egyszerű papírdoboz, rajta minden lényeges információval, mint pl. hogy hogyan használjuk és az összetevőkkel. 3 féle létezik belőle, normál, száraz és érzékeny bőrre. Nekem jelenleg a normál bőrre való van itthon, ami rózsaszín dobozban van, és erdei gyümölcsös illatú.




12 darab gyantacsíkot és 2 darab törlőkendőt tartalmaz a doboz, valamint egy használati utasítást is, de úgy gondolom hogy ezt azért nem lehet elrontani, olyan kis egyszerű az egész. Csak a kezünk között összedörzsöljük picit, rásimítjuk a lábunkra és a szőr növekedésével ellentétesen lerántjuk. Akinek nincs akkora fájdalom küszöbe, még úgy is tud segíteni, hogy a lerántás előtt megfeszíti a másik kezével a gyantázandó felületen a bőrt, így még kevésbé lesz fájdalmas a művelet.






Magán a gyantacsíkokon is számozott ábra mutatja nekünk, hogy hogyan kell jól csinálni a gyantázást. Célszerű a legömbölyített felét tenni alulra, hogy azt megfogva rántsuk le, mert a másik végén nincsen annyi hely, hogy kényelmesen megfogjuk és ne legyünk gyantásak.




Én általában egy csíkot többször szoktam használni, így ha csak a lábaimat tértig gyantázom elég szokott lenni 6 darab.
Ami az elején kicsit zavart, hogy csak 2db törlőkendő van a csomagban, ami eléggé kevés, ha nem használjuk fel az összes gyanta csíkot egyszerre, mint ugyebár én sem. Ha te is így vagy ezzel, akkor tudom ajánlani, hogy tegyél egy kis babaolajat vattakorongra és azzal törölgesd át a gyantázott területet, mert az is tökéletesen eltávolítja a gyantamaradékokat.

Bár én nem tartozom azon leányzók közé akiknek 4 hétig selymesen sima marad a lábuk gyantázás után, és nem is gondolom, hogy létezik ilyen, de úgy átlagosan 2 hétig nincs rá gondom.

Természetesen a gyantázáshoz meg kell várni még minimálisan visszanőnek a szőrszálak, hogy a gyanta szépen el tudja távolítani, és ha ez téged zavar, akkor nem a gyantázás a számodra megfelelő módszer.

Nálatok mi a bevált módszer? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése