2013. július 17.

Real Techniques Core Collection

Amióta megismerkedtem a Sigma Beauty ecseteivel, azóta teljesen az ecsetek bűvkörébe kerültem. Tőlük van a legtöbb ecsetem, de még így is volt ami hiányzott, így körülnéztem egy kicsit, és egy kis gondolkodás, és egy kis akció után beadtam a derekam és rendeltem az iHerb.com-ról.

 Először mindenképpen szettet szerettem volna rendelni, meg amúgy is azok érik meg talán a legjobban. Próbáltam olyat választani amiben tuti, hogy minden ecsetet kihasználnék, vagy legalábbis a nagy többségét, így esett a választásom a Core kollekcióra. Igaz, szemeztem még az új Duo Fiber ecsetszettel is, de annak még nem láttam túl sok jó értékelését.

A csomag 2 hét alatt ideért, gondosan becsomagolva bubifóliába. A szett is be volt csomagolva műanyag tokba, melynek hátulján egy kis ismertető olvasható, melyik ecsetet mire ajánlják.
Nem tudom Ti, hogy vagytok vele, de ezen a képen Sam eléggé ördögien fest. :)



A szett 4db ecsetet tartalmaz és egy tokot is, ami nagyon praktikus, mert fel tudjuk állítani használat közben.





Buffing brush:

Alapozásra használom, vagy púderezésre is tökéletes. Megfelelően tömött és puha.





Contour brush:

Kontúrozásra és pirosításra is tökéletes, nagyon szeretem. Azt hiszem a nagyobb társát a Blush Brush-t is meg fogom rendelni.




Pointed foundation brush:

Az efféle alapozó ecsetekért nem vagyok oda, ráadásul ez még kisebb is, mint a többi hasonló ecset. Leginkább a szem alatti területekre használom, szépen el lehet vele oszlatni az alapozót és a púdert is be lehet vele paskolgatni.





Detailer brush:

A szett legkisebb ecsete, nagyon jó szolgálatot tesz a korrektor felvitelében, én leginkább krémes szemfestékek, szemhéjalap felvitelére használom.



Teljesen meg vagyok elégedve a márka ecseteivel, az ár-érték arány tekintetében szerintem tökéletesek. Sajnálom, hogy többféle készlet -azt a hármat leszámítva- nincsen, de ezen túllépve, egyesével is össze tudjuk állítani a nekünk szükséges darabokat, és azok ezekkel ellentétben megállnak a talpukon.

Van ilyen ecsetetek? Mit gondoltok a márkáról? Ti milyen márkájú ecsetet használtok? Meg vagytok elégedve vele?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése