2012. május 15.

Schauma Cotton Fresh hajápoló spray

Amikor kijött a melegebb idő elkezdett kicsit jobban zsírosodni a hajam. Nagyon utálom, ha naponta max. 2 naponta meg kell mosnom , mert lelapul a fejemre. És félek, ha kijön a kánikula ez csak rosszabb lesz.
Erre keretem megoldást és próbáltam ki a Schauma Cotton Fresh nem kiöblítendő hajápoló sprayt.



A termék 200ml és 799 Ft volt a Rossmann üzleteiben. Kiszerelése pumpás és könnyen használható.
Csomagolása kék műanyag flakon, rajta minden lényeges információ ami jól olvasható és nem kell keresgélni.



Amit a terméken olvasható:
Hajápoló spray gyapotmag- és Aloe Vera kivonatot tartalmazó formulája azonnali frissességet és kifésülhetőséget biztosít a hajnal. Hosszantartó friss hatásért szilikon nélkül. Erős és könnyebben kifésülhető hajat eredményez.

Én törölközőszáraz hajon szoktam alkalmazni. Kellemes, friss illata van. Valóban könnyen kifésülhető lett tőle a hajam.
Mára már elhasználtam az egész flakonnal, de sajnos ugyanolyan állapotban van, mint előtte. Azon nem segített, hogy ne lapuljon le a hajam és ne tűnjön zsírosnak. Viszont a könnyen kifésülhető hatását szerettem és az illatát is sokáig lehetett érezni hajszárítás után.

Most adtam neki még egy esélyt, mégpedig úgy, hogy megvettem hozzá a sampont is, mert arra gondoltam hogy talán a kettő együtt jobban fog működni.

Mit gondoltok? Kíváncsiak vagytok majd arra is? Esetleg Ti már próbáltátok?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése