2012. április 25.

Helia-D Aquaboomm Mélyhidratáló arcgél

Az elmúlt hónapokban ezt a krémet használtam az arcom hidratálására. Már el is fogyott, így úgy gondoltam, hogy megosztom Veletek a tapasztalataimat a termékkel kapcsolatban.

A krémről:
 "A Helia-D mélyhidratáló arcgélt kifejezetten a száraz arcbőr nagy hatékonyságú, zsírmentes, gyors hidratálásra fejlesztették ki, allergénmentes természetes anyagok felhasználásával. Vitaminkomplex mikrokapszulákkal és UV védelemmel, ránccsökkentő napraforgószár kivonattal, sok nedvesség, zsírmentesen! azonnal beszívódik, könnyed és gyors hidratálást nyújt, minden bőrtípusra. Amikor a felhám kiszárad, a bőr védekezésül még több faggyút termel, hogy a további vízvesztést gátolja. A termék csomagolására jellemző, hogy könnyen kezelhető, jól adagolható és rendkívül higénikus. Az Aquaboom tubusának "csőre" 1/4 fordulattal nyitható és zárható, így nem juthatnak bele különféle kórokozók."

Drogériás márkáról van szó, és az ára is nagyon kedvező 2000 Ft alatt van. Ráadásul ha kifogunk egy jó akciót akkor még kedvezőbben lehet a miénk.
A csomagolása egyszerű papír, teljesen átlagos. Minden információt tartalmaz.





A gél műanyag tubusban található a végén csőrrel záródik. A gélben találhatóak kék színű golyócskák amik vitaminkapszulácskák. Jó dolognak tartom, csak annyi baja van a dolognak hogy ha a csőrön át nyomjuk ki a gélt kb. 1 golyócska ha kijön vagy még annyi sem. Inkább feltornyosul a csatornában.



egy darab gyöngyöcske sem jött ki

Egyébként a csőrrel nem vagyok megelégedve mert elég nehézkes úgy tekergetni, hogy ne tekerjük le vele az egész kupakot. Szóval én az egész kupakot le szoktam tekergetni, mert egyszerűbb úgy használni és a kék gyöngyöcskék is kijönnek a tubusból.

Amit a krém ígér:
"Az Aquaboom a bőr zsírtartalmának növelése nélkül pótolja a hiányzó nedvességet, ezáltal csökkenti a túlzott faggyútermelés kockázatát és annak mellékhatásait.
Hatása:
  • Gyors felszívódásának köszönhetően azonnal pótolja az arcbőr elveszített nedvességét.
  • Növényi antioxidánsai segítik az ártalmas szabad gyökök megkötését.
  • Revitalizál, szabályozza a vízháztartást és növeli a bőr feszességét.
  • Csökkenti a transzepidermális vízvesztést, erősíti a bőr védelmi funkcióit.
  • Véd a bőr öregedését okozó UV sugarak ellen."
Én még a hideg időszakban vásároltam a krémet és akkor teljesen megfelelően hidratálta a vegyes bőrömet. Most ahogy melegedett az idő, így már nem volt a legjobb, de szerencsére el is fogyott még a hőség előtt. :)
A krém vizes alapú, könnyen beszívódik. Nincsen erős illata. Viszont amikor kicsit többet vittem fel akkor kissé ragacsos érzésem lett. Egyébként egy nagyobb borsónyi mennyiség elég szokott lenni az egész arcomra.
Több hónapnyi használat után nem jött az arcomra semmilyen csúnyaság a krémtől. Teljesen meg voltam vele elégedve, de csak a hidegebb időben működött nálam maradéktalanul.
Az viszont egy gyenge pontja, hogy tartalmaz ugyan fényvédőt, de azt nem tudjuk meg hogy mekkora faktorszámút.

Ismeritek a krémet? Esetleg használtátok is már?


1 megjegyzés:

  1. Nagyon szerettem ezt a krémet, tesztet is írtam már róla, aztán valamiért nem vettem újra. (Nekem nyári krémnek vált be, bár nem vagyunk egyformák.) Biztosan mert valami újdonságra vágytam. Most újra eszembe juttattad, lehet nyárra veszek egyet. :)

    VálaszTörlés