2011. május 31.

Rólam Nektek :)

Ezt először Citromhabnál olvastam és azóta már sok bloggerina kitöltötte, így én is úgy gondoltam hogy kitöltöm Nektek.


Név: Szigeti Krisztina
Piercingek: köldökömben és a fülemben is van pár plusz lyuk ha az is számít
Tetoválások: Nincs, és nem is tervezem
Magasság: 178 cm
Cipőméret: 39-es
Hajszín: sötétbarna
Szeplők: nincsenek, bár én nagyon szexinek tartom :)
Mottó: több is van, de legyen ez: "Ha el tudod képzelni, meg tudod valósítani."
Szerelem: örökkön-ökökké
Szeretnél valahol máshol élni? igen, Ausztráliában
Úgy gondolod, attraktív vagy? igen :)
Milyen sampont használsz? Jelenleg Fructist, de váltogatni szoktam.
Mitől félsz? pókoktól
Szereted a hullámvasutat?igen


Az utolsó...
Film, amit láttál? Karib Tenger Kalózai 4.
Film, amit megvettél? -
Szám, amit hallottál? a mizu a Viva Tv-n, ahhh úgy nem szeretem mindenhol ez folyik... :S
Szám, amit letöltöttél? -
Személy, akit felhívtál? anya
Személy, aki felhívott? anya
Tv műsor, amit láttál? Showder klub
Személy, akire gondoltál? a Párom


Kedvenc...
Dolog: most az eső utáni illat jutott eszembe, azt úgy szeretem  
Sport: kosárlabda 
Ruhák: farmer, póló, zakó, magassarkú 
Film: PS: I Love You és a Ház a tónál 
Autó: Lancia Delta 
Sorozat: hát ez nem könnyű, annyira sok van, imádom a sorozatokat :) Született Feleségek


Előfordult már...
Hogy sírtál egy fiú miatt? persze
Hogy sírtál egy lány miatt? igen
Hazudtál? nem, és nem is szeretem az olyan embereket 
Verekedtél? nem 
Letartóztattak? nem 
Találkoztál valakivel IRL az inetrnetről? igen


Hányszor...
Voltál szerelmes? egy ideig azt hittem, hogy sokszor, de most már tudom, hogy csak egyszer és még szerelmes is vagyok :D
Tört össze a szíved? igen, sajnos
Törted össze más szívét? gondolom igen
Szerepelt a neved újságban?ha az egyetemi lap is beletartozik, akkor igen :)
Könyv, amit olvastál? Paulo Choello:Brida
Személy, akitől e-mailt kaptál? barátnőm
Személy, akitől levelet kaptál?Zsuzsitól amikor a rúzs érkezett :)
Személy, akitől jövedelmet kaptál? -
Alkalom, amikor együtt vacsoráztál a családoddal? tegnap este
Dolog, amit vettél? alapozó, hajfesték

Ha Ti is kedvet kaptatok hozzá, akkor töltsétek ki és linkeljétek be a bejegyzés rovatba, szeretek ilyeneket olvasni.

Szép napot Nektek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése