2011. május 29.

Astor ajakrúzs-teszt

Ez a rúzs már jó pár napja a birtokomban van, köszönet érte Zitának. Oly módon lett az enyém, hogy neki nem tetszett a színe, nem az ő világa.  A DM-es pontjait beváltva volt a táskájában.
Én nagyon szeretem az intenzív, erőteljes, szép színeket. Előszeretettel használom különböző alkalmakkor.
Sajnos semmi megnevezést nem találtam rajta csak a 306-os számot.

Ilyen kis tasakban érkezett, külön köszönet érte, mert nagyon ízléses. :)


vakuval

természetes fényben
vakuval
 Bal oldalon egyszer áthúzva, jobb oldalon pedig többször.

természetes fényben

ilyen színe van alapból a számnak
 Bocsánat a fehér foltok miatt a szám felett, éppen arcmaszk volt rajtam, mert nem mentem ma sehová, csak Nektek csináltam meg ezt a tesztet.


Nincsen erős fedése, sajnos. A tartóssága úgy kb. 1-2 óra, ami alatt nem ittam és ettem.

Nektek is volt ilyen rúzs a DM-es táskátokban? Nektek mennyire szuperál?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése