2011. április 26.

Max Factor Creme Puff és Facenity Compact alapozó

Úgy gondoltam, hogy ezt a két terméket egy bejegyzés alatt fogom megemlíteni. Őket is Adritól kaptam tesztelésre.




A púdert már szerettem volna kipróbálni, így még nagyobb volt a meglepetés amikor ezt kaptam.
A színe picit még sötét, de nyárra aktuális lesz.
Annyi hátárnyáról tudok beszámolni, hogy amikor kinyitom egy erős púderes illata van.
Nagyon tetszik, de szeretném kipróbálni majd a teljes arcomon is, és teljes véleményt csak akkor tudok majd mondani róla.
A kompakt alapozó is nagyon tetszik. Szép, igényes csomagolás. A benne lévő szivacs is nagyon jó. Bronzosításra és kontúrozásra használom, mert ez a legsötétebb szín ami kapható, és nekem sohasem lesz ilyen színem. Jó az állaga és a helyén marad ameddig csak kell neki.



Ti használtátok már valamelyiket?

2 megjegyzés:

  1. Szia orulok ennek a bejegyzesnek........megkerdezznem hogy van itt egy helyi kis uzlet ahol van tobb fajta szempillagondorito.....nekem 2 db ragatta meg a figyelmem latszolag 2 ugyan olyan csk az egyik doboza az 1 valami kinai s a masiknak MAxfactort irt ....tudnal segiteni /???? arban egyeznek melyiket vegyem meg?

    VálaszTörlés
  2. TheDeakandi: én nem használok szempilla göndörítőt, de a helyedben lennék akkor a Max Factorosat venném meg, mert árban úgy is megegyeznek. Igazából én még nem láttam, hogy a Max Factornak lenne göndörítője. De talán nem lehet mellényúlni. Remélem nem írtam későn :)

    VálaszTörlés