2011. április 14.

Legutóbbi zsákmányom

Ezen a héten a következőket zsákmányoltam:

Az alapozót a Dm-ben vettem az 50%-os kuponomon, a szemhéjpúdert pedig a Rossmannban mindösszesen 499Ft-ért bukkantam rá. Gondolom ez egy régebbi Max Factor széria és azért akciózzák le.
Nagyon szép színe van, a belső szemzúgban használom.
Csináltam mintát is róla, de valamiért nem tudok mintát fotózni, mert homályos lesz. Gondolom mivel nincs makró a gépemen. Szóval inkább nem teszek fel béna képet róla.

Az alapozóról már nagyon sok jót olvastam Zsuzsi blogján, így gondoltam én is kipróbálom. Először a Second Skin nevű alapozót akartam megvenni, de nem tudom, hogy hogyan szuperál vegyes bőrtípus esetén, így maradtam ennél.
Nem csalódtam, tényleg olyan a Lasting Performance, mint amit a Max Factor  ír róla:

"A Lasting Performance tartós alapozó, hiszen olyan formulát tartalmaz, mely érintésállóvá teszi a terméket. Felvitel után mintegy 8 órán át az arcbőrön marad, arclemosóval pedig könnyen eltávolítható.
Ez a folyékony alapozó természetes érzést biztosít a arcbőrön, mert szilikonnal készül, amely könnyű hatást kelt és kevésbé zsíros mint más hagyományos olaj alapú alapozók.
Ez az alapozó nem kenődik el, mivel a különleges érintésálló rendszere segít helyükön tartani a színrészecskéket.


  • Akár nyolc órán át tartó színhatás
  • Természetes megjelenés
  • Nem hagy nyomot a ruhán
  • Illatanyagmentes
  • Nem tömíti el a pórusokat
  • Érzékeny bőrre is ajánlott"
Ti mire váltottátok be az 50%-os kuponotokat? Milyen alapozót használtok?

5 megjegyzés:

  1. Jól hangzik az alapozó, én is néztem azt is végül nekem Second Skin lett. :)

    VálaszTörlés
  2. én is ezt az alapozót vettem meg, a családban idáig mindenki dicséri rajtam, van is mondjuk mit eltűntetni... Nekem a 102es árnyalat van meg és azt vettem észre, hogy besötétedik egy pár óra múlva. Te tapasztaltál ilyet?

    VálaszTörlés
  3. Kriszti: nagyon kíváncsi vagyok a Second Skin tesztjére :)
    miriMac: én is azért választottam ezt, mert nagyon jól fed és most szükségem is van rá...Én nem tapasztaltam ilyet, nem tudom mitől lehet.

    VálaszTörlés
  4. a kuponomat még nem vásároltam le,még gyűjtöm az információkat,de ez az alapozó is benne van a pakliban, főleg hogy kb mindenhol ezt írják, hogy mennyire jó :D

    VálaszTörlés
  5. miriMAC: én is megvettem az 50%-os kuponnal ezt az alapozót, de ugyanez a tapasztalatom: feltéve nagyon szép, de 2-3 óra múlva már nagyon sötét, szóval rajtam is oxidál sajnos: ( bőrfüggő gondolom, az egyik barátnőmön például egész nap ugyanolyan: )

    VálaszTörlés