2014. március 25.

Max Factor Excess Volume szempillaspirál

Én tipikusan az a nő vagyok aki egyáltalán nem alkalmas a szempillaspirálok tudásának szemléltetésére, mivel rövid és ritka pillákkal áldott meg az ég. Nagyon utálom, mert még göndörítő használatával sem tudok szép pillákat varázsolni, de azért én még mindig nem adtam fel és sorra próbálom a spirálokat, bízva abban, hogy egyszer megtalálom az igazit.

Mindig is szerettem a Max Factor spiráljait, eddig a False Lash Effect volt az amire azt mondtam, hogy elégedett vagyok vele, mert annyira megívelte a pilláim, hogy az szép keretet adott a szememnek. 
Ma a legújabb Max Factor spirál tesztjét hoztam nektek. 

 


 Ez a spirál extrém dúsítást és intenzív, fekete fedést ígér, és ezt egy kétvégű spirál formájában.


  1. Alap réteg – extrém dúsítás: ez egy szuper-vastagító formula, mely waxot, sötét pigmenteket és dúsító részeket tartalmaz a kiváló végeredményért. A különleges formula, valamint a legnagyobb spirálkefénk biztosítják a maximális dúsítást.
  2. Intenzív fekete, lakk hatású fedő réteg: a sötét fekete lakk fedőréteg hígabb, mint az alapréteg, annak érdekében, hogy a fedés a szempillák egész hosszán szétterjedjen. Az alapréteg mikroszövetei miatt a lakkréteg bevonja a szempillákat a tövektől egészen a végekig, ezáltal alkotva egy intenzív fekete, fényes végeredményt. A gél-alapú formula tovább vastagítja a pillákat az igazán extrém dúsítás érdekében, mely tartós is egyben.

 


De lássuk is, hogy mit tudtam kihozni én belőle:

1-es réteg                                                2-es réteg
 Amint látjátok a WOW hatás nálam elmaradt, de ez nem a spirál hibája, hanem ezekből a pillákból ennyit lehet kihozni. Amikor többet szeretnék, akkor mindig műszempillát szoktam használni, de gondolom ez érthető így a képek után. 

Amiért megszerettem ezt a spirált:

Többszöri rétegezés után előcsalogatja még a legkisebb pillákból is a maximumot, mégsem lesz csomós a végeredmény. Nagyon tartós, még egy melegebb napon sem morzsolódik. 
A két oldalát külön-külön is használhatjuk a természetes hatás elérésére.

Végeredményben nagyon jó spirálnak tartom, és újra is fogom vásárolni ha elfogy. 

 A műszempilla hatás érdekében pedig nem árt ha az ember lánya szép szempillákkal születik! :)
 

Van kedvenc spirálotok? Melyik az?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése