2014. március 26.

Lily Lolo befejező púder (matt)

Mindig is nagyon zavaró volt számomra a kombinált bőrtípusommal együtt járó arcfényesedés, főleg a melegebb hónapokban elviselhetetlen, hiszen már pár óra elteltével diszkógömbre kezdett hasonlítani az arcom.
Éppen ezért mindig is lelkesen próbálgattam a különböző primereket és mattító púdereket, reménykedve hogy megtalálom az igazit. Igaz, a csodákban nem hiszek, így megelégednék azzal is ha tovább tartana a sminkem a T-vonalban, mint pár óra.

Viszont kipróbálhattam egy olyan terméket, amivel igazán megnyerő eredményt értem el, ez nem más mint a Lily Lolo mattító befejező púdere.


A legjobb eredmény érdekében én szintén a márkától való ásványi alapozóval használom, így a két termék nagyon jól kiegészíti egymást.

 Nekem mindkét termékből mintám van, amik nagyon kedvező áron vannak és jópár alkalomra elegendőek voltak ahhoz, hogy kipróbáljam őket és így a pozitív vélemény után megvásároljam nagy méretben is.
A mintáknak nincsen műanyag retesz a tetején, így célszerűbb őket egy régi, üres púderes tégelybe tölteni, hogy könnyebben tudjuk használni azokat.
A termékek nagyon finomra őrölt, selymes állagúak. A mattító púdernél oda kell figyelni a kevesebb több elvre, mert ha túl sokat teszünk fel, úgy nézhetünk ki, mint akire ráborult a hintőpor.



Használata:
Az ásványi alapozó felvitele a megtisztított és megfelelően hidratált bőrre púder ecsettel történjen, melyről előtte ütögessük le a felesleget. Ha szépen eldolgoztuk, utána jöhet a befejező púder, mely nem csak mattítja a bőrt, de tartóssá is teszi a sminket.
De használhatjuk a befejező púdert önmagában is, így egy nagyon szép, sima arcbőrt kapunk. Amikor jobb állapotban volt az arcom, így magában is használtam.

 Nem mondom azt, hogy egész nap matt maradt a T-vonalam, de egyszeri átpúderezéssel simán kibírta a 8 órás munkanapot, ezt még egy termékkel sem sikerült elérnem. 
Nagyon megszerettem, és beváltotta a hozzá fűzött reményeimet, így biztosan mondhatom, hogy állandó lakója lesz a nesszeszeremnek a melegebb időkben.

Egyébként nagyon szeretem a márka honlapját, mert nagyon sok hasznos tipp és videó van a termékek legjobb felhasználás érdekében. És most nagyon jó kis akció van a honlapon, ha 12000 ft felett vásárolsz megajándékoznak egy ajakrúzzsal is, melynek értéke 4000 Ft. Ez az akció március 31-ig, illetve a készlet erejéig tart.

Ti  milyen termékkel vészelitek át a melegebb hónapokat? Van bevált terméketek a diszkógömb hatás ellen?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése