2014. szeptember 22.

The Body Shop Argánolajos díszdoboz

Még az augusztusi debütálásán sikerült lecsapnom erre a luxus dobozkára. Sajnos, én eléggé messze lakom a fővárostól, így mindig eléggé nagy lutri, hogy az adott termék illata tetszeni fog-e, vagy sem. Szerencsére még nem csalódtam, de az igazat megvallva a rendelés előtt mindig nagyon alaposan körülnézek a neten. (Igaz, az illatokat nem érzem a képernyőn.)
 Bár, sajnos jelenleg nem kapható ez a doboz, de én mégis megírnám a termékekről a véleményem, hisz lehet, hogy valakinek ez hozza meg majd az utolsó lökést. És a termékeket egyébként egyenként, viszont meg lehet vásárolni.




A doboz négy terméket tartalmaz: testvajat (200ml), tusfürdőt (250ml), testradírozó szappant ( 150 gramm), és egy fürdőpamacsot.

A testvaj keményebb állagú, de a kéz melegének hatására hamar puhább lesz. Az illata nekem nagyon tetszik, intenzív és hosszan tartó fűszeres illat. Tökéletes a hidegebb hónapokra. Viszont sajnos nekem semmi extra hidratálást nem nyújtott. Egyébként sincs száraz bőröm, inkább normál, de sajnos nem adott semmi pluszt a bőrömnek, az illatát leszámítva.


A tusfürdő illata is sokáig megmarad, pláne a testvajjal együtt. Nagyon jól habzik, így gazdaságos. A bőrömet nem szárította. Funkcióját teljesen jól ellátja.


A masszázsszappan nagyon kellemes, de ne képzeljetek valami extra masszázs élményt tőle. Én inkább első használatkor éreztem, ahogy viszont használódott úgy lett belőle egy "átlagos" szappan.


A termékeket nem használom minden nap, mert nagyon tömény az illatuk, inkább csak heti 1-2 alkalommal, akkor is argánolaj illatban úszik a ház.

Összességében nem bántam meg, hogy megrendeltem a dobozt, annak ellenére, hogy nem kaptam tőle extra hidratáltságot, csak nagyon kellemes illatot, így az extra száraz bőrű lányoknak nem ajánlom ezt az összeállítást. Lehet, hogy a szépítő olaj és a csodabalzsam inkább az ő termékük.

Alapjába véve szeretem a TBS termékeit, főleg az akciókat szoktam kihasználni. 

Ti ismeritek ezt a termékcsaládot? Szeretitek a TBS termékekeit?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése