2014. szeptember 5.

A kedvenc nyári parfümöm

Bár arról az oldalról nézve nem túl időszerű a bejegyzés, hogy lassan beköszönt az ősz, én mégis megosztanám veletek a legtöbbet használt, és szinte már el is használt parfümöm, amit egész nyáron nyúztam. Ami nem más mint a Bvlgari Omnia Crystalline.
 

 Anyukámtól kaptam még tavaly télen, de akkor nem használtam, mert számomra ez az illat egy tipikus tavaszi-nyári illat. Nagyon kellemes és friss ami egyben nőies is. 



 A csomagolása nagyon különleges, és az összefonódott láncszemeket véltem felfedezni benne. A kupakját nem kell levenni, hanem csak meg kell nyomni az egész tetejét, így táskabarát darabnak nem igazán mondanám. (De nem is hinném, hogy valaki 65ml-es parfümmel rohangálna.)

"Bvlgari Omnia Crystalinne: a lélek tisztasága. Nőknek, akik tudatában vannak nőiességük elsöprő erejének, és szeretnék, ha érzékiségüket, vonzerejüket mindenki csodálná. Régi idők mámorító illata bújik meg az egyedülálló flakonban. Merüljön el a lótuszvirág és a balsafa lágy tónusaiban, melyekkel remekül harmonizál a bambusz és a nashi körte aromája: együtt a végtelen szépség és titokzatosság illatát alkotják."

Érdekes ez az illat, hiszen egyáltalán nem édes, fűszeres, vagy gyümölcsös, mint azok amikért én eddig annyira rajongtam. És mégis ez az illat teljesen megfogott. Van benne valami nőiesség és kifinomultság. 
A tartóssága számomra teljesen rendben van annak ellenére, hogy EDT, mégis egész nap érezhető. Többen s kérdezték, hogy mi ez a kellemes illat, annak ellenére, hogy én magamon nem mindig véltem felfedezni, hozzászokott az orrom.
Lassan az üveg végére érek, még pár használatra elegendő mennyiség maradt benne, de már elkezdtem azon gondolkodni, hogy megnézem a többi Bvlgari illatot, talán találok kedvemre való édesebb jellegű parfümöt a hűvösebb hónapokra.

Ismeritek ezt a márkát? Ti milyen parfümöt használtok? Van kedvencetek?

1 megjegyzés:

  1. Ennek az illatnak az intenzívebb, de ugyanakkor kifinomultabb változatát imádom. Vagyis Narcisso Rodriquez Essence-t. Kicsit, na jó, sokkal drágább, de egyben számomra az egyik tökéletes illat. Tényleg igazi nőies esszencia :D

    VálaszTörlés