2013. június 26.

Újdonságok-NYC Sweet Splash ajakfény stift és Sparkle Eye Dust szemhéjpúder

"A NYC Sweet Splash ajakfény stift igazi nyári termék, annyira finom és könnyed! A színek halványak, szinte áttetszőek és csodálatos fényt adnak az ajkaknak. Ami a legjobb benne, hogy igazi “bulis” termék, abszolút nem ragacsos, a pasid is imádni fogja ajkaidon! Az illata pedig.....édes és gyümölcsös, de csak visszafogottan. A szinezés mellett ápolja is az ajkak finom bőrét, puhává és teltté varázsolja őket."




Az ajakfények már kaphatóak, és nagyon jó véleménnyel vagytok róla Krémmánián.

"A NYC Sparkle Eye Dust szemhéjpúder igazi “ütős” termék, magasan pigmentált formula, fémes árnyalatok."

Először azt hittem, hogy krémes szemhéjpúder, de a sajtóanyagból kiderült, hogy ez bizony por állagú termék. Én rettentően kíváncsi lettem rá. Bár félő, hogy a csomagolása nem éppen a legjobb, hogy a megfelelő mennyiséget "húzzuk" ki belőle, illetve, az elhasználhatóság szempontjából.
De remélem lesznek majd tesztek amik megcáfolnak ebben. :)

Három árnyalatban kapható:
Pink Topaz…édes ragyogás, akár egy cukormázas muffin a legjobb cukrászdában

 Amethyst Dazzle…a felső körök lila eleganciája

Aquamarine Sparkle….vibrálóan vizes, akár egy hajókirándulás State Island-re.  

Ajánlott fogyasztói ár: 749 Ft, és júliusban érhetőek el a boltok polcain.

Akinek megtetszett érdemes időben lecsapni rájuk, mert csak szezonálisan, a nyári hónapokban kaphatóak.
Én leginkább a türkizre vagyok kíváncsi, nagy reményeket fűzök hozzá. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése