2013. január 23.

Avon online katalógus 2013/2. kampány

Ez a kampány már javában a Valentin napról szól. De emellett nagyon sok újdonsággal is találkozhatunk. Most is mint mindig összeszedtem Nektek őket.


 Perfekt Kiss ajakrúzs 24 árnyalatban, avokádó- és kókuszolajjal, hogy hidratálja az ajkakat.


Supershock szett nagyon klassz áron. Személy szerint szeretem ezeket a termékeket.


Már időszerű volt, hogy az Avon is előrukkoljon szemhéjalappal, amiről már ITT írtam, valamint a BB krém is várható volt, hiszen már minden márkának megvan a sajátja. Hamarosan olvashattok majd a BB krémről is, mert tesztelés alatt van :)


Nincsen Valentin nap szivecskék nélkül, most pedig bögre formában lehet a miénk.


Egy szájfényt és egy szempillaspirált is találunk az újdonságok között. Nekem a spirál van meg, teszt is lesz hamarosan róla.


Planet Spa termékeit nagyon szeretem, klassz kis szettet rendelhetünk meg most.


Hogy ne legyen káosz a táskánkba, megoldás rá a táskarendező. Már sok helyen láttam és nagyon hasznos dolog.


A körömlakkok is bővültek 2 árnyalattal.


És hogy az ápolásról is essen szó, muszáj megemlíteni az új méhpempős ajakápolót. Nagyon jól hidratál és nevetségesen olcsó. Teszt jön róla is hamarosan :)


Ha a teljes katalógust átlapoznátok, akkor kattintsatok IDE


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése