2012. december 20.

Playboy már a Facebookon is

Biztosan Ti is értesültetek már róla, hogy elindult a Plaboy Fragrances Magyarország Facebook oldala, ahol értesülhettek az illat újdonságairól, valamint több témát is körülölel az oldal, legyen az bulizás, kikapcsolódás vagy éppen a másik nem meghódítása. :)

Én tavaly, így karácsony környékén ismerkedtem meg ezzel az illattal. Addig nem is tudtam róla, nem figyeltem igazán rá. Akkor a Play It Sexy volt a kedvencem nagyon sokáig "hordtam", de nemrég ajándékba kaptam egy Playboy Play It Rock ajándékcsomagot és most nagyon megszerettem őt is.


 Nem tudom, hogy mennyire ismeritek, ez egy kicsit fűszeresebb illat és nem is annyira édes, mint a Sexy. Igazi őszi/téli illat. Ilyenkor én jobban szeretem a kicsit karakteresebb illatokat, tavasszal és nyáron pedig a gyümölcsös illatok vannak inkább előtérben.

A csomagolásában külön nagyon tetszik, hogy a kupakján megjelennek a nyuszifülek és egy kis csokornyakkendő is. És az is nagyon klassz, hogy kaphatunk az illathoz illő deospray-t is.

Szóval én nagyon megszerettem ezt a márkát, mert nagyon jó illatokkal találkozhatunk és még az áruk is kedvező, főleg így ünnepek táján lehet jó kis csomagokat kifogni.

Ti ismeritek a márkát? Van ilyen parfümötök?



1 megjegyzés:

  1. Tesómnak pont ez van meg :) nekem kicsit sok, de tetszik :). Nekem pedig a Play It Lovely van meg :) na az nagy szerelem <3 :)

    VálaszTörlés