2012. december 21.

F&F kiárusítás

Egy akcióval jelentkezem ma, hiszen a Tescoban az F&F ruhákhoz akár 50%-kal olcsóbban juthatunk hozzá.


Én már ki is néztem pár darabot amik az ünnepi vacsorán és a szilveszteri buliban is megállják a helyüket.







Most igazán szép felsőket is találhatunk az akció keretében.





És egy kakukktojást is megmutatnék, mert bár nem akciós de azonnal beleszerettem ebbe a ruhába.


A kiegészítők között is érdemes körülnézni, ott is klassz kis dolgokra bukkanhatunk.


Szóval csajok, akik még nem tudják, hogy mit vegyenek fel még nekik sem késő körülnézni az F&F  kínálatában.

Beszereztetek már valamit az akció keretében?


1 megjegyzés:

  1. Ó, a kis kedvenced az én szívemet is megdobogtatta, oda vagyok a peplumért, muszáj valahogy eltakarnom itt két oldalt a banyakemencéket :)
    Nem baj, hogy nem akciós, gyanús hogy közelebbről is megismerkedem vele, köszi a tippet! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés