2011. június 7.

Kedvenc körömápolóm

Még régebben, amikor leszedettem a tippes műkörmöm a manikűrösömmel, úgy döntöttem, hogy egy kicsit erősítek a körmeimen, mert eléggé nyúzottak voltak. Bementem a legközelebbi Rossmannba és ezt a körömerősítőt választottam.



 Be kell vallanom, hogy nagyon jó döntés volt. Azóta is előszeretettel használom minden lakkozás előtt alapnak. Széles, hosszú ecsete van, az állagát is nagyon eltalálták, sem nem túl folyós, sem nem túl sűrű. Hamar szárad, mire végzek az utolsó körmömmel is, az elsőre már vihetem is fel a színt.
Lassan már elfogy, így ideje lesz utána néznem valamilyen alaplakknak. Nem feltétlen körömerősítőset szeretnék, mert nagyon jól helyrejöttek a körmeim.

Ti mit használtok alapnak? Mit ajánlotok?

2 megjegyzés:

  1. Hú de jó! Én már tök régóta keresek egy ilyen lakkot. Nekem jelenleg egy olcsó Lovely körömerősítőm van, ami addig jó amíg fent van, de utána ugyan olyan szarok lesznek a körmeim. Arról nem is beszélve, hogy annak a tetejére nem lehet lakkozni. Ha jól emlékszem még nem láttam ilyen L'oreal lakkot, de majd jobban körülnézek. Megkérdezhetem mennyibe került?

    VálaszTörlés
  2. Hát nem akarok hülyeséget mondani, mert nem mai darab. De azt tuti, hogy 1000Ft felett volt, de úgy emlékszem, hogy 1500Ft-nál nem volt drágább. Remélem találsz még ilyet, mert tényleg nagyon jó :) Lehet, hogy más lett azóta a csomagolása, érdemes körülnézned :)

    VálaszTörlés