2012. december 19.

Sedona Lace Synthetic Flat Top 928


Egy kedves olvasóm, Lela kérésére írnék erről az ecsetről egy kicsit bővebben. A novemberi kedvences bejegyzésemben találkozhattatok már vele.
 Már régóta nézegettem Sedona Lace ecseteit, de úgy voltam vele, hogy a Sigmások kifogástalanok számomra, így maradtam annál a márkánál. Mígnem egy tavaszi napon hirtelen felindulásból megrendeltem a Flat Top 928-as ecsetet. Azért ezt, mert a Sigma F80-as kabuki szerintem a világ legtökéletesebb darabja ha alapozásról van szó, így kíváncsi voltam egy hozzá hasonló hogyan teljesít, milyen lesz majd, mert árban kedvezőbben juthatunk hozzá.




Ez az ecset a Midnight Lace Synthetic ecsetek közé tartozik. Így magában 14,95 dollár.
A színe ami igazából nem hétköznapi, de nekem nagyon tetszik. Vagány ez a pink/fekete megoldás. Az ecset szintetikus, vagyis inkább a krémes alapozókhoz, pirosítókhoz ajánlanám, mert szépen felveszi, és nem nyeli el, így nem meg pocsékba, valamint gyönyörű végeredményt kapunk a használatával.
A mérete, alakja, felhasználása teljesen megegyezik az F80-asal.



 Az egyetlen különbség a tömöttségében található. Nem nagy a különbség, mégis érezhető hogy a Sedona Lace ecsete valamivel gyengébben muzsikál ezen a téren.

azt hiszem itt látszik a legjobban a tömöttség közötti különbség

 Bár felhasználás szempontjából számomra nem tűnt fel nagy különbség, mert ugyanúgy tudtam használni és ugyanazt a szép eredményt el lehet érni vele mint a Sigma ecsettel.

Összességében nagyon örülök, hogy megrendeltem, mert ezt a fajta ecsetet nyúzom nap mint nap. Nem tartom kizártnak, hogy ha lesz ingyenes szállítás valamikor akkor fogok még rendelni pár darabot tőlük.

Van ettől a márkától ecsetetek? Mit gondoltok róla?




Annyira utálom, hogy ilyen hamar sötétedik és nincsen normális fényviszony amikor időm van fotózni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése