2013. augusztus 5.

Sundance mattító napozó fluid FF30


Mivel egy sajnálatos dolog miatt a napokat itthon töltöm, ezért igyekszem a jó oldalát nézni és amikor jól vagyok, akkor kimegyek egy kis színt szerezni.
Mivel most az időjárás nagyon is kegyes hozzánk, ez jó alkalom a különböző napozó termékek tesztelésére.



Ma egy újdonságot hoztam nektek a DM saját márkás napozó termékei közül a kedvencemet. Ez nem más mint egy mattító fluid 30-as fényvédő faktorral.




A csomagolás egyszerű, de nagyon strapabíró műanyag. A termék 50 ml-es, könnyen adagolható, nem igazán lehet pocsékolni vele. Bár szerintem praktikusabb lenne pumpás kiszerelésben.







Az illata teljesen megegyezik a naptejek illatával, és az állaga is.
Nagy reményeket fűztem hozzá, arra gondoltam hogy ha beválik, akkor akár sminkalapnak is tökéletes lenne a nyári melegben, de sajnos nem így lett.
 A felkenést követően nagyon jól mattít, de sajnos ez a matt bőr nálam nem tartott túl sokáig, fél óra elteltével már csillogott az arcom, így nem igazán tudnám sminkalapnak használni, de nem is ez a termék eredeti felhasználási területe. 
A fényesedést követően újra kentem, így ismét matt lett a bőröm egy rövid ideig.  :) Egyébként azt sem tartom kizártnak, hogy kevésbé olajos bőrön tovább tart a mattító hatása, mint az én, jelenleg extra olajos bőrömön.

Azt kell mondanom, hogy az eredeti funkcióját nagyon jól betölti, hiszen mattít, és ha belegondolunk abba, hogy vízpart mellett, fürdés közben sűrűbben kell kennünk magunkat, az a fél óra matt hatás a kánikulában nem is olyan rossz eredmény.
 Meg kell említeni még, hogy nagyon jól kenhető és a használata után egyáltalán nincsen ragacsos érzés, teljesen beszívódik, puha arcbőrt eredményez. 

Fogyasztói ára 799 Ft.


Ti milyen napvédőt használtok? Ugyanazt használjátok az arcotokra, mint a testetekre?

A terméket a DM Magyarország Kft. biztosította számomra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése