2011. december 8.

Avon Mega Impact gel eyeliner-cobalt/teszt

A most érvényben lévő 17-es katalógusban lettem figyelmes erre a ceruzára. Érdekes, hogy újdonságként szerepel, de mellette van a kifutó termék jelzése is.

Van már egy pár Avonos ceruzám, mint például a Diamonds és a Supershock, és teljesen meg vagyok velük elégedve. Szuperül teljesítenek, van színválaszték és nem utolsó sorban jó áron lehet hozzájutni.

Ahogy nézegettem a katalógusban én hasonlónak gondoltam, mint a Supershock gél állagú ceruzái, és nem is tévedtem.

A már szokásos fekete papírdobozban érkezik. Rajta ezüsttel az Avon logó és a ceruzáról olvashatunk információakt (szín, származás stb.).


Kibontva sem ér bennünket meglepetés, hiszen a megszokott fekete ceruza fogad minket mely végén láthatjuk a rendelt színt. Ezt egy jó megoldásnak találom, mert én pohárban tartom őket és így mindig megtalálom a kedvemnek megfelelőt.


Két színben lehet megrendelni, de mivel már fekete ceruzám van -nem is egy-, így a Cobalt színt rendeltem meg. Ez egy csodaszép, különleges kék szín, nagyon apró kék csillámmal ami szinte észrevehetetlen benne.

vakuval
 Mostanában valahogy rá vagyok kattanva a kékre és ez igazán szép. Meg kell, hogy említsem ebben a rendelésemben a Supershock szemhéjtust is megrendeltem szintén kékben. :)

Könnyű vele dolgozni, mert puha és szinte magától siklik. A minőségében sem csalódtam, egész nap a helyén maradt.

Ti rendeltetek valamit ebből a katalógusból? Esetleg tervezitek, hogy ezt a ceruzát megrendelitek?






4 megjegyzés:

  1. Én is szemeztem ezzel. Vízvonalon megmarad? A tus milyen? kis infót írsz, mert holnap kell leadnom a rendelést :) köszi

    VálaszTörlés
  2. Nálam vízvonalon is jól teljesít :) Hát nem akarom lelőni a poént, de a tus nem vállt be. :(Hamarosan jön a teszt róla.

    VálaszTörlés
  3. Köszi a spoilert, akkor azt kihagyom a listáról :)

    VálaszTörlés
  4. de jó, hogy írtál róla. én is szemeztem ezzel. majd talán a következő katalógusból megrendelem.

    VálaszTörlés