2011. március 16.

Fülbevaló rendszerezés

Meguntam, hogy a fülbevalóim dobozokban vannak és nem látom át őket. Ha konkrétan szerettem volna feltenni egyet, akkor keresgélnem kellett. Ezért úgy határoztam, hogy rendszerezem őket egy helyre. Így most a pipere szekrényemen vannak szépen egy helyen :)


Tudom, hogy azok a színes "bökök" nem a legszebbek, de jelenleg csak ezt találtam itthon. :)
Majd ki szeretném cserélni valami nem ennyire színesre.
Nektek hogy tetszik? Ti hogy tároljátok az ékszereitek?

4 megjegyzés:

  1. Nekem is dobozban vannak, ezért szinte nem is hordom egyiket se, elfelejtem őket. :( de ez nagyon jó ötlet :)

    VálaszTörlés
  2. Én egy pipere táskában tárolom őket, ami tényleg körülményes. :( Ha lesz helyem, én is rendszerezni fogom őket így. :)

    VálaszTörlés
  3. nekem is egy darabig így volt, utána elfogyott a türelmem és eluralkodott rajta a káosz:))

    VálaszTörlés
  4. én egy vállfán átfűzött sálba szurkálom őket, ami a szekrényem oldalán van felakasztva, de ez is jó ötlet :P

    VálaszTörlés