2011. február 16.

Díjat kaptam :)


Ahogy olvasgattam ma a postokat, egyszer csak rátaláltam erre a díjra, amit Tündérkétől kaptam! Köszönöm szépen! Még nem kaptam díjat senkitől, úgyhogy nagyon örülök neki!
Lássuk a 10 dolgot amit szeretek csinálni:

Utazni és új helyeket felfedezni



Vásárolni



Párommal lenni




Csipkés dolgokat hordani







Közös otthonunkat csinosítgatni




Blogomba írni és a Tiétek olvasni



Kávézni a barátnőimmel



Sorozatokat nézni minden mennyiségben



Párom kiskutyájával lenni




A konyhában sertepertélni

Az én kedvenc legédesebb blogjaim pedig a következők:

 Azt azért megjegyezném, hogy az összes általam olvasott blogot belinkeltem volna, mert nagyon szeretlek Titeket olvasni és egytől-egyig a legédesebbek vagytok nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése