2011. január 13.

essence 2 in 1 fertőtlenítő korrektor

Már csak 2 vizsgám van hátra, így van egy kis időm fellélegezni és úgy gondoltam újra belevetem magam a blogomba. :)
Múlt évben nyertem egy essence korrektor és egy ecsetszettet Timitől. Amit így utólag is NAGYON KÖSZÖNÖK! :)
Sajnálom, hogy csak most van időm írni róla, de azért remélem még fogtok olvasni.
Most a korrektorról lenne szó.:


                                        http://www.essence.eu/hu/termekek/pure-skin/fedes.html

Őszintén szólva még sohasem volt folyékony belőle, valahogy mindig  a stiftes verziót részesítettem előnyben. Kicsit félve kezdtem el a használatát, viszont nagyon pozítív véleményem lett róla.
Van egy golyós oldala. Ezt kell először használni a pattanásokra, ez pillanatok alatt beszívódik és utána kell a korrektort felvinni a kényes területekre. Összességében nekem nagyon bejött és azóta mióta megkaptam szinte mindig ezt használom. Egyetlen negatívuma talán, hogy nem biztosít tökéletes fedést abban az esetben ha egy nagyon nagy (hatalmas) piros, gyulladt pattanást akarunk eltüntetni. Ellenben a golyós felének nagyon jó a gyulladáscsökkentő és szárító hatása. Eddig még nem csalódtam az essence termékeiben.
Ti próbáltátok már? Esetleg valamelyik másik tagját a pure skin termékcsaládnak?

2 megjegyzés:

  1. Orulok, hogy bevalt! :) En is szeretem. Egy tanacs a fedesre: ha a korrektort lepuderezed, jol belenyomkodod, biztosabb lesz a fedes! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a tippet, holnap ki is próbálom :)

    VálaszTörlés